Nu är det dags för Fredagsmyyyyyyyyyyyyyys (=

Idag har allt vart great!
  • Jenny var i skolan , rund om mangen och glad.
  • Träffade Michen en sväng och prata av mig lite <3
  • Vart på bandy , då dom vann men 8-0.
  • Fixat skjus in till stan imorn med Tommy och Anton som ska dra ner till kusten =D
  • Fixat alkoholhaltig dryck inför en superlördag!
  • Pratade precis med Linus <3
  • Ätit en blodig ryggbiff med hasslebackspotatis.
  • Kört in en kärra ved utan att ngn sa till om det :O

Nu är det bara städningen, upppackning + nerpackning och duscha kvar!
Men de får nog bli imorn ist e såååååå trött så jag ska no snart sova. Ska ju ändå gå upp vid 11.00 imorn på en lördag :O



Jag och MIN älskling på nyårsafton
Feeeeeel soo great now !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0