me sooooo fucking happy =D

Min dag har verkligen varit toppen. Var dock en aning trött imorse men när man väl kommit till skolan och börjat starta upp köket inför "produktion" så gick de så jävla bra. Gick väldigt bra att flambera idag, vart såå varmt dock men gästerna uppskattade väldigt mkt allt man bjöd på lite show i restaurangen.
Under städningen så poppade musik ur mobil på högsta volym så man blir aspepp :D Var klara ½ timme innan vi slutade.
Mkt bra jobbar klassisar idag :D <3

Sen när jag kom hem fick jag veta att Vändersborgs tränare (Elitserien) eller ngt ringde till lillebror för att de vill att han ska vara med och träna med dom och se vilken kapasitet han har :) Lite coolt att lillebror ska vara med i ett av sveriges bästa bandylag och träna ! Bra gjort LillePlutt :) Vem vet, kanske får han vara med på tv framföver ;) haha

Läste nyss mina nykomna mail för dagen då såg jag att jag hade fått svar från Stena Line (Saga) att jag ska få ha min praktik där v. 12, 14, 16 Ledig 2 veckor ;) hehe gött de!
Är så jävla glad för det, Hoppas verkligen jag får jobb där efter om det går riktigt bra :) Men det ska det nog göra, det enda som kan hända är att jag fortfarande blir sjösjuk "/ Men de finns det piller till ;)

Och igår så beställde jag en katalog om "bli Au pair i USA". Ruggigt sugen på det till hösten om ja inte får jobb här hemma :)

Är så jövla glad alltså, kan nästan springa 5 varv naken i snön runt hela kvarterat. Då är man jävligt glad och en gnutta galen med =D Wiiiiiiiiiiiiie!!!

Undrar hur denna dag ska sluta eftersom den är så bra nu, den kan knappt inte bli mkt bättre, de skulle vara om Min älskling kom och överraskade mig, men det kmr nog inte hända tyvärr :(

Hur har eran dag varit?, Hoppas den varit lika bra som min eller att den kmr bli det i helgen :D

P&K Jennie

Ayia Napa 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0