Känns nästan som sommar ute !

Hellu på er. Hoppas allt är bra med er. Det är det iaf med mig, ligger och är proppmätt is ängen med datan på magen :) Lite seg idag fast jag hade sovmorgon, kunde bara inte somna om imorse efter älsklingen åkte, kanske lite till och från ;)
Åkte in till stan och träffade Projektgruppen + Matti & Emma. Satt på Ströget i ca 2 h och tjöta massa om prjektet, studenten, avslutningsresan till Magaluuuuuf :)
Gick även in på banken en snabbis och fixade ett VISA kort isf för MasterCard.
Sola han jag oxå med, Skönt Skönt. Känner att jag måste få lite färg nu innan jag åker till värmen. Kanske inte bränner mig lika lätt då. Längtar verkligen jättemkt till solen, ska ev bleka tänderna i Indien med, beroende på vad det kostar. I sverige kostar det totalt 6000 kr för att bleka både uppe och nere.
Det känner jag inte för att betala iaf.

Ska nog även ta ett varv på spåret idag med, riktigt kul. Hoppas jag tkr det tills snön försvinner så jag rör på mig lite iaf. Men åker ju 45 min och det är nyttigt och vara ute med :)

Höres sen =)

LinusSchultz♥

P&K Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0