Hurtigbulle ;)

Ikväll så har jag vart med pappsen till min morbror och hämta en bit smörgåstårta och ett rådjur. kolla även på tv och myste med Axel & Bellis =) Jag körde både dit och hem och gick mkt bättre än förväntat (Y)

Kom precis in från en sväng på spåret, min underbara mor följde med de var kul, skrattade halva vägen för vi såg ganska kul ut när vi gjorde våra vurpor ;) en de är jättekul och vara ute och röra på sig när man tkr de e både skönt, lugnade och ger en ny energi :)

Nu ska ja kika på en filmis. Hoppas den är bra. Imorn ska vi ha hand om hela skolmaten och frukosten :) Blir Nice det :) Tror även Linnéa kmr förbi en sväng imorn med och hoppas älsklingen kmr och sover med mig imorn :) <3





SovGott & DrömSött                 P&K Jennie






Gotland 2007


Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskar dig hurtigullen <3

2010-01-13 @ 23:26:38
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0