Hur ska detta gå ;)?

Hellojsan på er. Nu har även jag skaffat mig en block, fast den ser ju ut som skit än eftersom min kära vän inte har kunnat fixat den än. Men de kommer så småningom :)

Vem är jag då?

Jennie heter jag och bor i en liten håla som heter Otterbäcken.
Är 18 snart 19 år, dock inget körkort än, men jag hoppas verkligen det kmr snart. Går 3e året på vänergymnasiet i Mariestad inriktingt kök.

Detta är mest ett tidsfördriv men oxå lite kul kanske att veta lite mer om mig själv :)

Fast jag svarar på frågorna från 2009 eftersom det nytt blev 2010 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var utomlands utan mor och far ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ne hade faktiskt inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm, min kusins flickvän :)
4. Dog någon som stod dig nära? Joo och det var det värsta på hela året, farmor :'(
5. Vilka länder besökte du? Indien & Cypern
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ne tror faktiskt inte det, lite mer sommarlov isf ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25 April =( & 5/11 <3
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång och framgång vettetusan men ja yllde ju 18 ;)
9. Största misstaget? Jobbade sjukt mkt i sommras :/
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Svininfluensan
11. Bästa köpet? Massa nya kläder och skoooor :D me likelike
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol, kläder , kläder :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? LinusSchultz <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch - Ayia Napa, Cypern Augusti
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spendrat sommaren på hemmaplanen och sparat lite pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte slösat så mkt pengar på så mkt onödiga saker
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och min faster he
19. Blev du kär i år? Om jag blev! Jag är så himlans kär! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHA din stjärna du har ju inte ändrat svaren på frågorna 19 till 32! Är ju mina svar :P <3

2010-01-10 @ 23:54:24
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0