GodKväll

Gick Överraskande bra att åka skidor förut alltså, ramlade typ 6 ggr bara, fast det svåra var ju att ta sig upp på skidorna igen, speciellt när både jag och Rickard fick skrattanfall ;) Men det var väldigt kul, så ska nog fortsätta och åka, Känns ju lite säkrare att åka skidor än att vara ute och gå i denna snötäckta vinter =)
Efter man kom hem var man ju såklart sugen på ngt smarrigt så det blev en köttbit ( ryggbiff ) med kruksallad, tomat och rödlök, och bara för jag är världes bästa storasyster så gjorde jag självklart iordning en sådan god tallrik till lillebror med :)

Idag är det exakt 150 dagar kvar tills studenten
69 skoldagar ( då är 6 v praktik borträcknad)
24 dagar kvar till sommar och sol i Indien
17 dagar kvar tills Gruppen Maskinen spelar på Statt, hoppas jag är ledig då. Fast trivs så bra med personalen så det spelar igentligen ingen roll =) <3

Idag var det även första skoldagen vilket var kul fast väldigt slapp =) Bra start på terminen (Y)
Imorn är det Bageri som gäller hela dagen :) + att min älskade pojkvän Linus kmr till mig =) <3
Onsdag ledig/projetarbetesdag
Torsdag Planering i restaurangen
Fredag har vi restaurangen öppen :)
Känns som en väldigt bra vecka som kmr :)

Nee nu blir det lägga sig och plugga lite körkortsteori, börjar bli mer och mer inställd på att ta körkort nu, vilket känns mkt bra fast känns även som det kmr bli väldigt dyrt med alla körningar, skrivningar och deffenitivt bilen är det är avklarat! ;)

GodNatt på er, dröm sött :) <3

P&K JenniePennie


bilden är tagen 2006 i Indien :) Snart är det dags igen <3<-----sommar och sol i Indien 2006 =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0