"/

Idag var ja nästintill ledig, hade möte med min lärare idag angående vårat projekt, det låter lovade, kmr inte få streck iaf ! Sen vart de en fika men Natte , Emma & Matti.

Åkte hem , Linus kom och pratade. =( Usch de va verkligen jobbigt , speciellt när han hade åkt. Trodde inte de skulle vara sååå jobbigt som det var. Men det var nog bäst så.

Kom nyss hem från stan för en stundsen. Jag körde in och hämtade Gurra som hade varit i Lidköping idag och tränat med Villa som han ska spela "latch-match med imorn mot OBK =)
Hoppade även in på donken en sväng, mums!
Gick verkigen asbra att köra, lite för fort som vanligt men de va kul ;)

Ne nu ska ja snart försöka sova. Lägga mig och krama en kudde så ja inte känner mig så ensam.
Ne nu vill ja bara somna utan att känna ngt alls :(
Men får se det från den ljusa sidan, vad det nu är?

P&K Jennie

='( <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0