=)

Nu är jag iaf lite gladare än innan. Pappa tog med mig ut på en promenad förut, gick till Bosse och lämnade kött och sen gick vi till bandyplan när Lillebror tränade med A-Laget ;) Släppte alla tankar och kollade på bandy. Kändes bra att pappa tog med mig ut, han såg på mig att ja va ngt besviken och ledsen "/ Tkr om min pappa även fast vi tjafsar imellanåt.

Imorn är det en ny dag , och det känns som den kmr bli mkt bra! Ska bara vara i restaurangen hela dagen och hade underbart kul, ska även trädda michelle en sväng när jag slutar <3 =D

På lördag blir det först jobba med projetet sen blir det FörFest med Wii-spel coh massa andra spel med babesen , sen utgång till Buffalo och Statt och denna helg ska ja faaan med ut och inte ligge hemma och kräkas blod ! :S USch
Jag ska dansa till efterfesten och krypa därifrån ! <3

Vad skulle jag göra utan mina underbaraste vänner ? <3

Jennie & ÄlsklingeMichelle på Statt

Jennie & Michelle ( Förfest hos Ela <3 )



Natalie & Jennie ( Förfest på Ayia Napa 2009 )



Matilda & Jennie ( Full som krastrull Ayia NApa 2009 )



Emma & Jennie ( Matfestivalen 2007 )



Jennie & Jenny ( Innan Matfestivalen 2007 )



Linnea & Jennie ( FörFest innan bogrens 2009 )

Ett stort ♥ till er, ni är underbara! Looove

Kommentarer
Postat av: Michelle

Och mer <3 till dig!

2010-01-22 @ 09:38:52
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0