...

Johannes ringde precis från buffalo och ville att ja skulle jobba i helgen. vilket jag nog kmr göra eftersom jag ändå inte ska göra ngt så. Hoppas det blir lite folk på lördag bara så man slutar tidigt så man kan sätta sprätt på pengarna inne på statt sista timman ;)

Jobbar även på statt den 30. e på Maskinen. KOM DIT , 180 kr inträde ink. garderob 22.00-02.00
Be there


Annars blir det en lugn helg
. Imorn ska jag även ta en fika med Linnéa eftersomdet inte blev av idag.
På måndag ska jag även gå och göra mig fin i håret ;) kul med lite förändring =)


Orkar nog inte ta spåret idag. känner mig inte på rätt humör "/ Får väl kolla på Twiligth - New Moon själv vad det verkar som :( :'(

Ne nu ska ja gå och göra ngt vettigt!

Hade guld så länge

P&K Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0