!!!!!!!!!!!!::@AEfksngjksfnnwefniwsnk

Lite smått irriterad nu kan man säga, skickade nyss mess till en på buffalo för att kolla vilken tid jag börjar ikväll.
Då ringer han upp och säger du sa ju att du inte kunde jobba ju, Men det jag sa till han var att jag helst ville jobba både fredag och lördag eftersom det är smidigast med bussen då men att jag i värsta fall får jobba bara lördag. Då har han nu fixat ngn annan som ska jobba ist för mig ! ååhhhhhh blir så sur, Ska ALDRIG mer jobba där kan ja lova.
Så det blir nog festis ikväll ist! Han sa att han skulle bujda mig på de första 2, då ska ja ta ngt riktigt dyrt, typ long island ice tea ;) haha 10 cl sprit , 5 olika spritsorter ^^

aja man får väl se vad som händer ikväll då...

"/

P&K Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0